سیب دلم ... لک زده است
نوشته شده توسط : مهدی موسوی

 

سیب دلم   ...  لک زده است

برای عطر دستانت !


 

رفت وطاقت عشق من آوار شد


 رفت وعشق دلم بر دار شد


 رفت و گویی طاقتم را باد برد


 یوسف امید من در چاه مرد


 این هم از یک عمر مستی کردنم


سالها شبنم پرستی کردنم


 ای دل شوریده مستی میکنی


 باز هم شبنم  پرستی میکنی


 ای دلم زهر جدایی را بخور 


چوب عمری باوفایی را بخور


 ای دلم دیدی که ماتت کرد و رفت


 خنده ای بر خاطراتت کرد و رفت


 من که گفتم این بهار افسردنیست 


من که گفتم این پرستو رفتیست 


آه عجب کاری به دست داد دل 


هم شکست و هم شکستم داد دل!





:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 ارديبهشت 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: